کد خبر: 379745
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

ترافیک سنگین در پایتخت/تردد کامیونت‌ها تا ساعت ۹ صبح ممنوع است

به گزارش ایرنا از پلیس تهران، سرهنگ علی اصغر شریفی با اشاره به رصد دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران در صبح یکشنبه دهم مهر ۱۴۰۱ افزود: با توجه به فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترددها در سطح معابر پایتخت هستیم.

وی ادامه داد: بزرگراه شهید زین‌الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک است.

شریفی افزود: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی اظهار داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیک سنگین است.

شریفی افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح و در همه تقاطع‌ها، معابر و میادین شهر تهران و مقابل و اطراف مراکز آموزشی و مدارس به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی‌ها برای نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از والدین خواست برای سوار یا پیاده کردن دانش‌آموزان، خودروی خود را مقابل مدارس پارک نکرده و یک لحظه نیز مقابل درب مدرسه متوقف نشوند زیرا این اقدام باعث ایجاد ترافیک در محدوده می‌شود.

شریفی به ساعات کار کامیونت‌ها نیز در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: فعالیت این کامیونت‌ها در سطح شهر تهران تا ساعت ۹ صبح ممنوع است و کامیونت‌های خدماتی باید از ساعت ۹ صبح به بعد اقدام به توزیع محصولات خود کنند.

خبرنگار: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.