کد خبر: 379783
۰
۰
نسخه چاپی

کاهش ۳۰ درصدی حوادث در ۶ ماهه نخست امسال در قم

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای آتش‌نشانی و نظارت مستمر، در 6 ماه نخست سال 1401 نسبت به 6 ماه سال گذشته، 30 درصد کاهش حوادث را داشته‌ایم.

کاهش ۳۰ درصدی حوادث در ۶ ماهه نخست امسال در قم

به گزارش قم پرس: مهدی اصفهانیان مقدم در بازدید دکتر سقائیان نژاد شهردار قم از یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی، اظهار داشت: در انتخاب نیروها و مدیران ایستگاه‌های آتش‌نشانی مهارت، تجربه و علم در اولویت بوده و بهترین نیروها را در اختیارداریم.

وی با تأکید بر اخذ مجوز ایمنی برای اصناف و مشاغل به‌خصوص پاساژها و مراکز تجاری افزود: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای آتش‌نشانی و نظارت مستمر، در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱ نسبت به ۶ ماه سال گذشته، ۳۰ درصد کاهش حوادث را داشته‌ایم.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ابراز کرد: با برنامه و تدابیری که در ایستگاه‌های آتش‌نشانی اندیشیده شده شاهد بهبود مستمر در حوادث هستیم و با نگاهی پیشگیرانه نه واکنشی در حوزه ایمنی ورود کرده‌ایم و بر اساس همین نگاه آموزش‌هایی نیز در سطح شهر اجراشده است.

وی گذراندن دوره‌های به‌روز در حوزه ایمنی را نیز مطرح کرد و گفت: نیروهای آتش‌نشانی دوره‌های آموزشی به‌روز را دیده و برای آموزش در سطح مدارس و برای شهروندان نیز برنامه‌های اجرا می‌شود.

اصفهانی مقدم از اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان برای آموزش نیروهای آتش‌نشان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و یادآور شد: نیروهای آتش‌نشان آموزش‌های به‌روز را در خارج قم و در حوزه صنایع و مشاغل دیده و نیروها در حوزه معنوی نیز دوره‌هایی را می‌گذرانند.

وی در پایان تأکید کرد: پیگیر رفع نیازهای مالی نیروهای آتش‌نشان نیز هستیم و امیدواریم بتوانیم مشکلات مالی سازمان را رفع کنیم و نیروها در شرایط مطلوبی در حوزه مسائل مالی قرار بگیرند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید