کد خبر: 379788
۰
۰
نسخه چاپی

شهروندان قمی مشاغل مزاحم و آلاینده را معرفی کنند

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به انتقال 90 درصد آهن‌فروشان به شهرک صنوف، گفت: تمام صنوف آلاینده و مزاحم باید به شهرک‌های تخصصی صنوف و خودرویی منتقل شوند.

شهروندان قمی مشاغل مزاحم و آلاینده را معرفی کنند

به گزارش قم پرس: احمدرضا شفیعی در کارگروه ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری، اظهار کرد: به‌زودی مباحث عملیاتی در سطح مناطق هشتگانه جهت انتقال صنوف مزاحم به شهرک‌های تخصصی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر افزون بر ۹۰ درصد از صنف آهن‌فروشان به شهرک صنوف منتقل‌شده است، تصریح کرد: باید صنف صاف‌کاری، نقاشی خودرو و تعمیرگاه‌های خودرو هم به این مراکز تخصصی منتقل شوند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر ۱۴۰ واحد آلاینده و مزاحم شهری پلمب و بعدازآن با سپری شدن فرآیند قانونی به شهرک‌های تخصصی خودرویی و صنوف منتقل شدند.

وی با تأکید بر اینکه شناسایی و تشکیل پرونده صنوف مزاحم و آلاینده طبق قانون بر عهده مناطق شهری است، گفت: در این پرونده‌ها، نوع آلایندگی و مزاحمت به تفکیک و به‌صورت مستند مشخص می‌شود.

شفیعی، با اشاره به اینکه تماس مردم با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، مراجعه شهروندان به مناطق و دفاتر نواحی و بازدیدهای میدانی مدیران شهری، سه فرآیند مهم در شناسایی صنوف آلاینده و مزاحم است، ابراز کرد: همچنین صاحبان حرف و مشاغل نیز می‌توانند در خصوص رفع آلایندگی و مزاحمت نیز اعتراض خود را از طرق قانونی و پیش‌بینی‌شده انجام دهند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید