کد خبر: 379789
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز فعالیت مجدد شورای حل اختلاف شهرداری قم

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به فعالیت مجدد شورای حل اختلاف شهرداری قم گفت: مدیران و شهروندان می‌توانند تخلفات ماده 16 را به این شورا ارجاع دهند.

آغاز فعالیت مجدد شورای حل اختلاف شهرداری قم

به گزارش قم پرس: سید عبدالله میرابراهیمی در جلسه کارگروه ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم شهری، با اشاره به فعالیت مجدد شورای حل اختلاف شهرداری قم، اظهار داشت: مدیران مناطق می‌توانند تخلفات ماده ۱۶ استقرار مخازن فان، نحوه تخلیه و جمع‌آوری پسماند، فاضلاب، مسدودسازی انهار، زیباسازی و دیوارنویسی غیرمجاز و غیره را به این شورا منتقل کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات گذشته این شورا در این بود که هیچ اطلاعاتی از فرد متخلف ارائه نمی‌شد و عملاً امکان برخورد با متخلفان وجود نداشت و لازم است در دوره جدید مشکلات گذشته برطرف شود.

وی شورای حل اختلاف را اهرمی قانونی در اختیار شهرداری دانست و تصریح کرد: مدیران نواحی و مناطق با استخراج کد نوسازی و شهرسازی افراد متخلف، امکان تشکیل پرونده و برخورد با این افراد را فراهم کنند.

میرابراهیمی یادآور شد: ماهیت این قبیل پرونده‌ها کیفری و حقوقی نیست، اما در جایگاه خود می‌توانند در مدیریت بهتر شهر و کاهش هزینه‌های جاری مؤثر باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید