کد خبر: 379845
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

جاده‌های مازندران از ۱۲ تا ۱۶ مهر زیر بار محدودیت‌های ترافیکی می‌رود

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این که محدودیت های تردد برای کنترل ترافیک در محورهای شمالی از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه اعمال می‌شود ، گفت که محور کندوان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از سمت مرزن آباد به کرج و محور هراز نیز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ مهر ماه از رودهن به آمل یکطرفه می شود.

وی با بیان این که محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در محدوده‌های سیاه بیشه و مکارود ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

سرهنگ جهان تاب گفت: تردد خودروها در آزاد راه تهران شمال و محورهای هراز و فیروزکوه در زمان حاضر به صورت عادی و روان در جریان است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

وی محدودیت های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی مازندران را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۲ تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۶ مهر ماه از محورهای کرج چالوس، هراز ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همانروز از کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ مهرماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه است.

به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همانروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه انجام می شود.

تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۲ مهرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه ۱۳ تا ۱۵ ماه جاری از محور هراز ممنوع است.

خبرنگار: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.