کد خبر: 380841
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

توطئه و فتنه جهان استکبار در ایران شکست خورده است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر پنج شنبه در همایش منطقه‌ای تجلیل از مدیران اجرایی موکب‌های استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد و کمیته‌های اربعین حسینی در مصلی جمعه بوشهر اظهار داشت: موکب‌داران را افسران حسینی و دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر بیان کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی با پرشور آغاز شده و در آینده همچون سیل سهمگین آمریکا، اسرائیل غاصب و وهابیت را نابود می‌کند.

وی گفت: امام حسین علیه‌السلام کشتی نجات بشر است که در این راستا محبان آن حضرت از جایگاه بزرگ الهی برخوردار هستند.

آیت الله صفایی بوشهری موکب‌داران را خادمان اصلی و محبان خاندان اهل بیت علیه‌السلام دانست و افزود: موکب‌داران به سرور شهیدان امام حسین (ع) نزدیک هستند، زیرا مسئولیت پذیرایی مهمانان و زائران حسینی به آنان رسیده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی سرآغاز ظهور مهدی آل محمد (عج) است، افزود: امام حسین دو موضوع که زیر بار ظلم نرفتن و تسلیم زورگویان نشدن را در محبان خود نهادینه کرده است.

وی گفت: جهان استکبار دنبال تسلیم کردن ایران با فشارهای مختلف است اما تهاجم، فتنه و توطئه‌های جهان استکبار و مزدورانش بی اثر و منجر به شکست است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ویژگی حسینیان این است که زیر بار ظلم نمی‌روند و هیچگاه تسلیم دشمن نمی‌شوند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: ملت ایران راه و منش امام حسین علیه‌السلام را دنبال می‌کند و این روش شکست‌ناپذیر است و در این زمینه تهاجم، فتنه و توطئه جهان استکبار در ایران شکست خورده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی با انواع تهاجم استکبار جهانی از دیر باز آشنا شده گفت: این انقلاب ان‌شاءالله با کشتی نجات امام حسین علیه‌السلام به اهداف عالیه دست خواهد یافت.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: استان بوشهر یک موکب به هم پیوسته است و تا همیشه تاریخ از راه، حرکت و منش امام حسین علیه‌السلام پیروی خواهد کرد.

در این همایش از ۴۰۰ خادم حسینی استان‌های بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد