کد خبر: 382044
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پروژه نخ نمای کشته سازی این بار در بوشهر/ توضیحات پدر دانشجوی فوت شده

به گزارش ایرنا ، این رسانه ها طی روزهای اخیر با انتشار گسترده خبر فوت «مرضیه دشمن زیاری» دانشجوی بوشهری دانشگاه شیراز در یک حادثه رانندگی، قصد داشتند فوت وی را به اغتشاشات اخیر و نیروی انتظامی ربط دهند.

این درحالی است که «عبدالرحیم دشمن زیاری» پدر دانشجوی فوت شده به صراحت اعلام کرده که فرزندش ۲۵ مهرماه امسال در مسیر تردد به دانشگاه دچار حادثه رانندگی شده و به رغم اقدامات درمانی انجام شده، جان خود را از دست داده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) درهمین ارتباط و به منظور بررسی دقیق موضوع با پدر این دانشجوی فوت شده مصاحبه ای را انجام داد که نامبرده در این گفت وگو با تکذیب اخبار رسانه های خارج نشین در خصوص علت فوت فرزندش، تصریح کرد: مرضیه(دخترم) دانشجوی رشته مدیریت دانشگاه شیراز بود که ۲۵ مهرماه در مسیر دانشگاه تصادف می کند.

آقای دشمن زیاری گفت: در این حادثه، خودرو بشدت با دخترم برخورد می کند به نحوی که با وجود اقدامات فوری و موثر درمانی، به دلیل شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.

وی با اشاره به برخی اخبار منتشره در خصوص نحوه فوت فرزندش و ارتباط موضوع با اغتشاشات اخیر، تاکید کرد: تمام این موارد کذب محض است و در این رابطه شکواییه ای برای رسیدگی به موضوع تهیه و به مرجع قضایی ارائه کرده ام که در حال پیگیری آن هستم.

دشمن زیاری افزود: ضد انقلاب قصد دارد با سواستفاده از موضوع فوت فرزندم و القای دروغی در رابطه با این حادثه، ضمن تحریک احساسات مردم به مطامع سیاسی خود دست پیدا کند که به عنوان یک ایرانی عاشق کشورم بر کذب بودن این اخبار تاکید می کنم.

خبرنگار: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.