کد خبر: 382671
۰
۰
نسخه چاپی

گردشگری می‌تواند جایگزین بسیاری از منابع درآمدی باشد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال تقویت زیرساخت‌های گردشگری است، گفت: اگر حال گردشگری کشور خوب شود حال دیگر بخش‌ها نیز خوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت میراث فرهنگی، سید عزت الله ضرغامی در حاشیه سفر به استان گیلان، با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری در کشور و استان گیلان، گفت: اگر گردشگری در کشور ما براساس مزیت‌های نسبی شکل گیرد، می‌تواند جایگزین بسیاری از منابع درآمدی باشد.

وی در ادامه بخش عمده موانع گردشگری کشور را تاریخی دانست و افزود: متاسفانه در بسیاری از بخش‌های گردشگری به ویژه زیرساخت‌ها دچار عقب‌ماندگی تاریخی هستیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال تقویت زیرساخت‌های گردشگری است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی های لازم برای رفع موانع گردشگری انجام گرفته و قطعا اگر حال گردشگری کشور خوب شود حال دیگر بخش ها نیز خوب می‌شود.

مهندس ضرغامی یکی از بخش های مهم گردشگری را گردشگری سلامت دانست و بیان کرد: در کشور ما زمینه های خوبی برای گردشگری سلامت وجود دارد.

وی با بیان اینکه استان گیلان به دلایل مختلف از جمله آب و هوا می تواند مکمل حوزه های درمان و سلامت باشد، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های گردشگری گیلان به ویژه در بخش جنگل و دریا و کوه و... می تواند گردشگری سلامت را تقویت کند.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید