کد خبر: 382872
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای طرح ویزیت و داروی رایگان ویژه هفته بسیج در حرم حضرت موسی مبرقع(ع)

چهل و ششمین طرح شهید رهنمون با محوریت ویزیت و داروی رایگان برای نیازمندان و به مناسبت هفته بسیج، در حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) اجرایی خواهد شد.

اجرای طرح ویزیت و داروی رایگان ویژه هفته بسیج در حرم  حضرت موسی مبرقع(ع)

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سردار پاسدار مهدی کبیری‌پور در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج با اشاره به تدارک ده‌ها برنامه برای گرامیداشت این هفته اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار «بسیج، خدمتگزار ملت ایران» اجرایی می‌شوند.
وی افزود: یکی از این برنامه‌ها، اجرای طرح شهید رهنمون با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان قم و با هدف ویزیت رایگان نیازمندان است که با محوریت بقاع متبرکه شاخص استان قم تدارک دیده شده است.
جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) ‌قم با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، چهل و ششمین مرحله این طرح طی هفته بسیج و در روز سه شنبه یکم آذرماه، در چند بقعه متبرکه و مسجد استان قم اجرایی خواهد شد گفت: آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) از جمله بقاع پیشتاز در اجرای این طرح بوده و تاکنون طی ده‌ها مرحله، میزبانی از پزشکان جهادی را برای ویزیت رایگان بیماران بر عهده داشته است.
وی ادامه داد: همچنین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم نیز داروی مورد نیاز این بیماران را که توسط پزشکان بسیجی تجویز شده، به صورت رایگان و از محل عواید موقوفات مرتبط تامین می‌کند.
کبیری پور خاطرنشان کرد: در این طرح، پزشکان متخصص داخلی، زنان و زایمان، اطفال، چشم، روان‌شناسی و دندانپزشکی حضور دارند و از ساعت 14 تا 18 به ویزیت رایگان بیماران می‌پردازند.
به گفته او، طرح مذکور در مسجد بقیة الله واقع در نیروگاه، انتهای جواد الائمه، بعد از بنی فضل، 20 متری باهنر، انتهای 10 متری امام رضا(ع) اجرایی می‌شود و نوبت‌دهی هم از ساعت 12 آغاز خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید