کد خبر: 383040
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دستگیری عاملان انتحاری قبل از هر گونه اقدام تروریستی در شهرقدس طی روزهای گذشته

به گزارش ایرنا از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری عصر چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: ۲۵ آبان ماه سال جاری خبری به پلیس آگاهی شهرستان "قدس" واصل می شود مبنی بر اینکه تیمی انتحاری قصد عملیات انفجاری در یکی از اماکن مذهبی این شهرستان را دارد لذا تیم های مشترک از پلیس آگاهی و امنیت عمومی بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با بررسی های میدانی و تحقیقات مقدماتی مخفیگاه این افراد را در شهرستان "قدس" شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، ساعت ۴ صبح روز ۲۶ آبان ماه، در عملیاتی غافلگیرانه و با رعایت اصل غافلگیری عامل اصلی این تیم را دستگیر کردند.

سردار ظهیری بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم اصلی، ۲ قبضه سلاح کلت کمری، ۹۱ عدد فشنگ جنگی، ۳ قبضه صدا خفه کن و ۷ کیلو مواد منفجره و ریموت کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: ماموران انتظامی، در عملیاتی دیگر عصر همان روز، عامل دوم را نیز در مخفیگاهش در شهرستان قدس دستگیر کردند.

سردار ظهیری در پایان از شهروندان خواست هرگونه تردد مشکوک افراد را در این روزهای حساس به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا امنیت و آرامش برای شهروندان فراهم شود.

خبرنگار: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.