کد خبر: 383060
۰
۰
نسخه چاپی

بازدید حجت الله عبدالملکی از شرکت پوشاک گستر برسام منطقه آزاد ماکو

بازدید حجت الله عبدالملکی از شرکت پوشاک گستر برسام منطقه آزاد ماکو

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری -صنعتی و ويژه اقتصادی با حضور در شهرک صنعتی شماره یک، از واحد تولیدی پوشاک گستر برسام منطقه آزاد ماکو بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری فرینا، حجت الله عبدالملکی در این بازدید، قول مساعد به پیگیری مشکلات بر سر راه تولیدکنندگان بخصوص موضوع ارزش افزوده و مسائل بانکی داد.
مدیرعامل واحد تولیدی پوشاک گستر برسام، در این بازدید هدف این شرکت را صادرات محصولات به کشورهای هدف اروپایی عنوان کرد.
وحید عظیمی افزود: این واحد تولیدی با هدف تولید پوشاک شلوار با بالاترین کیفیت و بروزترین دستگاه ها و با هدف صادرات به کشورهای هدف اروپایی در منطقه آزاد ماکو راه اندازی شد.
عظیمی گفت: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری اولیه ۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی اولیه ۱۰۰ نفر آغاز به کار کرد که امروز بعد از فعال شدن همه خطوط تولید ۴۰۰ نفر به طور مستقیم در آن مشغول کار هستند.
وی تصریح کرد: هم اکنون میزان تولید شلوارهای جین این واحد ۱۵۰۰ عدد است و برای فروش به بازارهای داخلی ارسال می شود و بزودی مقدمات صادرات و آغاز همکاری با برندهای مطرح اروپایی از جمله برند مَنگو اسپانیا به کشورهای اروپایی نیز فراهم خواهد شد.
مدیرعامل واحد تولیدی پوشاک گستر برسام، گفت: مواد اولیه این واحد تولیدی اکثرا از کشور ترکیه و بخشی نیز از داخل تامین می شود.
در حال حاضر، واحد تولیدی پوشاک گستر برسام، با ظرفیت ۱۰۰ درصد و در سه شیفت کاری در حال تولید پوشاک است.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید