کد خبر: 383094
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تیم والیبال نوجوانان ایران برابر افغانستان به پیروزی رسید

به گزارش قم پرس، مسابقات والیبال لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا از امروز (۳ آذر ماه) به میزبانی شهر لاهور پاکستان آغاز شد و این مسابقات با حضور پنج تیم پاکستان، ایران، بنگلادش، افغانستان و سری‌لانکا تا هشتم آذرماه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که با سه بازیکن کمکی به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند امروز در نخستین روز مسابقات به مصاف تیم افغانستان رفت.

این دیدار که قرار بود ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار شود با حدود سه ساعت تاخیر برگزار شد. این تاخیر به دلیل برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات بود که طبق برنامه پیش نرفت و باعث تاخیر زمان برگزاری مسابقات روز نخست شد.

شاگردان محمد وکیلی در سه ست متوالی و با امتیازات ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۲۲ برابر افغانستان به پیروزی رسیدند.

تیم ملی نوجوانان ایران روز شنبه پنجم آذر ماه ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به مصاف سری‌لانکا خواهد رفت.

مهدی جلوه (کاپیتان)، طاها بهبودنیا، عمران گوگ‌جیلی، امیرعلی دولتی، امیرمحمد گل‌زاده، پوریا حسین خان‌زاده، امید سقلی، محمدرضا آل‌جلیل، سید متین حسینی، فربد حق‌شناس، آرین محمودی‌نژاد، سید مرتضی طباطبایی، ابوالفضل مهدیان و سام مرادی ۱۴ بازیکن اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند.

امیر خوش‌خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، حسام الدین ناییج و امان نظرزادقلی دوجی (کمک مربیان)، محمد معین وکیلی (آنالیزور) و محمد مهدی آذرمهری (تراپیست) ملی پوشان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.