کد خبر: 383113
۰
۰
نسخه چاپی

در سفر استانی رئیس جمعیت هلال احمر به گلستان چه گذشت؟

رئیس جمعیت هلال احمر در سفر استانی به گلستان علاوه بر حضور در اختتامیه دوره آموزشی دختران دادرس پیشرفته شمال شرق کشور از شعب هلال احمر ۳ شهرستان بازدید و کلنگ ساخت مرکز جامع توانبخشی گنبد کاووس را بر زمین زد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ سید اشکان موسوی مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی این جمعیت در تشریح برنامه‌های سفر دکتر کولیوند به استان گلستان گفت: رئیس جمعیت هلال احمر عصر امروز با سفر به گنبد کاووس در آیین کلنگ‌زنی ساخت مرکز جامع توانبخشی در این شهر شرکت کرد. این مرکز با ۳۰۰ متر مربع مساحت توسط خیر اهل گنبد در زمین هلال احمر ساخته می‌شود و تجهیز، راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن بر عهده هلال احمر گلستان و اداره کل توانبخشی جمعیت هلال احمر خواهد بود.

موسوی در ادامه گفت: دکتر کولیوند پیش از ظهر امروز در مانور اسکان و تغذیه اضطراری دانش آموزان شرکت کننده در طرح دادرس پیشرفته در محوطه انبار امدادی هلال احمر آزادشهر شرکت کرد و پس از آن راهی اردوگاه دلند شد تا در مراسم اختتامیه این دوره از دادرس شرکت کند.

وی توضیح داد: رئیس جمعیت هلال احمر در سخنرانی اختتامیه این دوره آموزشی، اراده امدادگران زن به خصوص دختران عضو سازمان جوانان را تحسین و بر لزوم حضور آن‌ها در عملیات‌های امداد و نجات تاکید کرد.

موسوی افزود: در این دوره ۳ روزه فرماندهان دختر تیم‌های دادرس جوانان از استان‌های قم، سمنان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی از روز دوشنبه ۳۰ آبان ماه در اردوگاه دلند سازمان جوانان هلال احمر حضور داشتند.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: دکتر کولیوند و هیات همراه صبح امروز به دیدار آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان رفتند و ایشان با اشاره به آیات شریفه سوره مائده تلاش برای نجات یک انسان را تلاش برای نجات همه انسان‌ها دانستند و با این تعبیر قرآنی خدمات بشردوستانه هلال احمر را ستودند.

موسوی همچنین گفت: رئیس جمعیت هلال احمر و همراهانش ساعت ۷ صبح امروز با استاندار گلستان دیدار کردند. در این دیدار علی‌محمد زنگانه پس از تشریح مشکلات زیست محیطی استان از جمعیت هلال احمر خواست برای کنترل تبعات سوانح ناشی از تغییرات اقلیمی همکاری گسترده‌ای برقرار شود.

گفتنی‌است، ۳ نفر از نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های رامیان، آزادشهر و گنبد کاووس دکتر کولیوند را همراهی کردند و رئیس سازمان جوانان هلال احمر و معاون آموزش، پژوهش و فناوری این جمعیت از تهران همسفر او شدند.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید