کد خبر: 383155
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
بازیگر سینما:

زعامت ولی فقیه کشور را از نابودی نجات داده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهران رجبی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه بسیج رسانه استان البرز که به مناسبت هفته بسیج در فرهنگسرای کوثر کرج برگزار شد، افزود: زمانی در دفاع مقدس حضور پیدا کردم که جزو خاطرات خوش عمرم هست و در مرور خاطراتم حس می کنم خیلی از سیئاتم از بین می رود زیرا زمانی که کشور نیاز به حضور جوانان داشت ما تعلل نکردیم و برای دفاع از کشور و اسلام پا به میدان گذاشتیم.

وی اظهار داشت: الان متوجه می شوم و لذت می برم و حس می کنم از مواهب آن در آخرت برخوردار می شوم زیرا بر این باور هستم که اگر آن زمان برای دفاع از کشور نمی رفتیم اکنون گرفتاری هایی نصیب کشور بود که غیرقابل جبران بود.

وی با بیان اینکه یک روز جوانی از من پرسید که «چرا از جمهوری اسلامی دفاع می کنی»، گفتم: پس از کی دفاع کنم؟ جوانانی که چنین سوالاتی دارند سواد و اطلاعات درستی ندارند و حتی خودشان جواب سوال خودشان را نمی دانند.

رجبی با تاکید بر اینکه متاسفانه این گونه جوانان دشمن شناسی نیاموخته اند، اظهار داشت: این ها ادعای عشق به ایران را دارند ولی من بحث را به جاهایی می کشانم که چرا از جمهوری اسلامی دفاع می کنم و پیرو ولی فقیه هستم.

وی گفت: به این جوانان می گویم می دانید ما چند سال است که ولی فقیه داریم؟ می گویند ۴۳ سال؛ می گویم می دانید از این زمان تا ۱۶۶ سال قبل از آن حکومت های ما برای اینکه بمانند یک میلیون و ۱۰۰ هزار کیلومتر مربع از خاک ایران را دادند تا باقی بمانند.

رجبی با بیان اینکه ۴۳ سال است که ولی فقیه داریم آیا شدیدترین جنگ ها در این ۴۳ سال نشده است و آیا شدیدترین تحریم ها و تهدیدهای کره زمین نبود و شدیدترین حملات مدرن نبود؟ ولی یک متر از خاک مان را ندادیم ولی اگر حکومت قبلی بود مثل یوگسلاوی به چند کشور تقسیم می شدیم.

وی با تاکید بر اینکه شک نکنید که اینگونه می شد، گفت: چه کسی در برابر ابرقدرت ها می خواست نه بگوید؟ آیا اعلیحضرت می خواست بگوید؟ کسی بود که در برابر آن ها نه بگوید؟

وی خاطرنشان کرد: ایران تا به این زمان اینگونه حفظ شده است و اگر زعامت ولی فقیه نبود پس چه چیزی توانست کشور را حفظ کند؟ ملت، دولت و قدرت باید حول یک رهبری باشد.

رجبی گفت: در حالیکه این روزها تهدیدات زیادی نه تنها برای من بلکه خانواده ام صورت گرفته است و بیشترین توهین ها را شنیدیم، ولی نترسیدم زیرا کشورم تهدید شده است و چگونه باید جواب خون شهدا را بدهیم.

وی افزود: نباید در سوراخ موش قایم بشویم و باید حرف مان را بزنیم به این امید که صحبت هایمان بر تعدادی تاثیر بگذارد و حتی اگر در این راه شهید هم بشوم این خون تاثیرگذار خواهد بود همانطور که خون شهدای دیگر تاثیر داشت و کشور را نجات داد.

وی اظهار داشت: اگر می خواستند شهید سلیمانی را از مشهد تشییع کنند و از شمال تا جنوب ببرند شاید تشییع کنندگان به ۱۰۰ میلیون نفر هم می رسیدند که بخشی از جمعیت ۸۰ میلیونی همراه این شهید می شدند.

این بازیگر با بیان اینکه این خون چه غوغایی به پا کرد، گفت: احساس می کنم خدا توفیقی داد که نسبت به کشور و انقلاب اسلامی ایران عِرق داشته باشم و چیزی را با آن عوض نمی کنم که این موضوع برای این دو ماه نیست بلکه ریشه دار است و زمانی باید به عیان نشان داده شود.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.