کد خبر: 383233
۰
۰
نسخه چاپی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، راهداری و حمل ونقل جاده ای رامجموعه ای بسیجی با فعالیت‌های جهادی خواند

مهندس ابراهیم معتمدی درجلسه با مدیرکل، معاونین و روسای ادارات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم اظهار داشت: فعالیت‌های صورت گرفته طی چندماه گذشته در این مجموعه خدوم، بسیار ارزشمند و حاصل بهره مندی از ظرفیت‌هاست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، راهداری و حمل ونقل جاده ای رامجموعه ای بسیجی با فعالیت‌های جهادی خواند

به گزارش قم پرس :وی درادامه این جلسه که با حضور تنی چند ازمدیران حوزه معاونت عمرانی استانداری قم برگزار شد، تجمیع مشکلات کنونی را ناشی از عدم برنامه ریزی مناسب و ...دانست و تصریح کرد: آنچه دراقدامات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم مشهود است پی گیری های مجدانه مدیراین اداره کل ومجموعه متبوع است که بی ادعا و فارغ از حواشی به انجام وظیفه و ارائه خدمات مطلوب می پردازند که شایسته تقدیر است.
معتمدی انجام امور به صورت قلبی و ایمانی را موجب برکت در نتایج حاصله دانست و یاد آور شد: پی گیری در تامین اعتبارات مورد نیاز و متناسب با وضعیت استان در تمامی حوزه ها در دستور کار قرار دارد.
درابتدای این جلسه، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم به ارائه گزارشی مجمل از اقدامات صورت گرفته طی چند ماه گذشته این اداره کل پرداخت.
دکتر حسین زنجیرانی فراهانی در ادامه تاکید کرد: حوزه گسترده فعالیت‌های اداره کل متبوع تامین نیروی انسانی و اعتبارات مکفی و همچنین تجهیز وبروز رسانی ماشین آلات و ...را ضروری ساخته است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید