کد خبر: 383319
۰
۰
نسخه چاپی

پیش‌بینی اجرای مراسم شادی صعود تیم ملی ایران به مرحله دوم جام جهانی در نقاط مختلف شهر قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از پیش‌بینی برگزاری مراسم شادی برد تیم ملی ایران در مقابل آمریکا و صعود به مرحله دوم جام‌جهانی با ملاحظات مباحث امنیتی و همکاری دستگاههای فرهنگی قم خبر داد.

پیش‌بینی اجرای مراسم شادی صعود تیم ملی ایران به مرحله دوم جام جهانی در نقاط مختلف شهر قم

به گزارش قم پرس: مهدی کلانترزاده پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل امریکا در مرحله اول جام جهانی ۲۰۲۲ را پیروزی بزرگی برای ایران دانست و اظهار داشت: در صورت به‌دست آمدن این موفقیت و هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س)، شهرداری قم نیز مجموعه اقدامات و برنامه‌هایی را برای شورونشاط اجتماعی شهروندان در این جشن بزرگ ملی اجرا خواهد نمود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم نورافشانی آسمان شهر در نقاط مختلف شهر را ازجمله این برنامه‌ها عنوان و تصریح کرد: برگزاری جشن‌های خیابانی در نقاط مختلف و توزیع گسترده پرچم ایران، ایجاد جایگاه مراسم و برنامه های جذاب، توزیع شکلات و شیرینی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این جشن ملی است.

وی پیش‌بینی اجرای این ویژه‌برنامه‌های فرهنگی را با مشارکت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی شهر و با نظارت شورای تأمین دانست و ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم در برگزاری ویژه‌برنامه‌های این جشن بزرگ ملی مشارکت خواهند داشت.

کلانترزاده در پایان اجرای برنامه‌های فرهنگی باهدف شادی شهروندان را یکی از اولویت‌های شهرداری قم در کنار ارائه خدمات و توسعه شهر اعلام کرد و گفت: نشاط اجتماعی شهروندان باعث پویایی و شادابی شهر بوده و شهرداری قم همواره بر این موضوع تأکید ویژه دارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید