کد خبر: 383324
۰
۰
نسخه چاپی

آمادگی مدیریت شهری برای کمک در ساخت بیمارستان کودکان در قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تأکید بر حمایت شهرداری از پرستاران و جامعه پرستاری گفت: شهرداری در تمام مراحل ساخت بیمارستان کودکان و بخشش عوارض آماده همکاری است.

آمادگی مدیریت شهری برای کمک در ساخت بیمارستان کودکان در قم

به گزارش قم پرس سید ابوالفضل اسماعیلی در شصت و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به حضور رئیس سازمان نظام پرستاری قم و جمعی از پرستاران نمونه در صحن شورای اسلامی شهر اظهار داشت: در ابتدای شیوع کرونا این بیماری ناشناخته بود و درمانی برای آن وجود نداشت و این شجاعت سیستم درمان در آن برهه از زمان قابل‌ستایش است.

وی با یادآوری فداکاری سربازان در دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس افراد از جان خود گذشته و به جبهه می‌آمدند اما در دوران کرونا جان خانواده سربازان حوزه سلامت نیز درخطر بود و این نشان‌دهنده شجاعت و ازخودگذشتگی مضاعف این قشر از جامعه است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تأکید کرد: این افراد از جان خود و خانواده خود گذشتند و بسیاری از این افراد در آن شرایط سخت حتی خانواده خود را از دست دادند و امروز مدیریت شهری هر کاری بتواند برای این قشر انجام دهد، دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه از تأمین زمین توسط یکی از خیرین برای ساخت بیمارستان کودکان خبر داد و گفت: امیدواریم به‌زودی زمین بیمارستان تهیه شود و شهرداری در تمام مراحل ساخت و عوارض کمک خواهد کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید