کد خبر: 383368
۰
۰
نسخه چاپی

توجه مدیریت شهری به نیازهای افراد دارای معلولیت در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به 372 حوزه کاری شهرداری قم، گفت: مجموعه مدیریت شهری قم به دنبال تشکیل شورای مشورتی در حوزه‌های مختلف به‌خصوص افراد دارای معلولیت است.

توجه مدیریت شهری به نیازهای افراد دارای معلولیت در قم

به گزارش قم پرس. مهدی کلانترزاده در نشست آسیب‌شناسی زیست افراد دارای معلولیت در شهر قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: حوزه شهرسازی و معماری شهرداری بیشترین تعامل را با شهروندان در حوزه توسعه زیرساخت‌ها و همچنین حوزه ساخت‌وساز دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: حدود ۲ درصد از جمعیت استان قم را افراد با دارای معلولیت تشکیل داده‌اند که حق بسیار بزرگی بر گردن مجموعه مدیریت شهری دارند.

وی با اشاره به ۳۷۲ حوزه کاری شهرداری‌، یادآور شد: مجموعه مدیریت شهری قم به دنبال تشکیل شورای مشورتی در حوزه‌های مختلف به‌خصوص افراد دارای معلولیت است.

کلانترزاده یادآور شد: در قالب این شورای مشورتی می‌توان پیوست های لازم در خصوص افراد با ویژگی‌های خاص در پروژه‌های شهری، عمرانی، زیرساختی، حمل‌ونقلی، خدماتی و تفریحی دیده شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: این شورای مشورتی می‌تواند به‌تدریج سبب بهبود و مطلوبیت فضای زیست شهری افراد با دارای معلولیت شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید