کد خبر: 383406
۰
۰
نسخه چاپی

یادداشت وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از حضور در کنگره بین‌المللی میرزا کوچک خان

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین نوشته خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا»با اشاره به حضور در اجلاسیه پایانی کنگره بین المللی میرزا کوچک خان در تالار مرکزی رشت از بازسازی مجموعه تئاترشهر رشت پس از ۱۷ سال تعطیلی خبر داد و گفت: همچنین بزرگترین کتابخانه عمومی شمال کشور در آستانه افتتاح نهایی قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جدیدترین نوشته محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی به شرح زیر آمده است: «استان گیلان از استوانه های رفیع فرهنگ و هنر کشورمان است. امروز ضمن سخنرانی در کنگره بین المللی بزرگداشت میرزا کوچک خان، از بزرگترین کتابخانه عمومی شمال کشور، که در آستانه افتتاح نهایی است، و همچنین از تئاتر شهر ۵۰ ساله شهر رشت که پس از ۱۷ سال تعطیلی، با همت دوستان ما بازسازی شد، بازدید کردم. برای تکریم از مصلح و مجاهد کم نظیر ایران، این دو مرکز فرهنگی نیز مزین به نام سردار جنگل است.

برنامه راهبردی دولت مردمی، احیای نام آوران ایران برای معرفی به نسل جدید و آینده سازان ایران سربلند و قوی است.»

لازم به ذکر است، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز پنجشنبه دهم آذرماه در راستای جدیدترین سفر استانی خود عازم استان گیلان شده بود ضمن حضور در اجلاسیه پایانی کنگره بین المللی میرزا کوچک خان از مجموعه تئاترشهر و کتابخانه عمومی شهرستان رشت بازدید به عمل آورد.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید