کد خبر: 383444
۰
۰
نسخه چاپی

بازگشایی کامل خیابان شهید فهیمی منطقه ۶ قم تا اوایل سال آینده

معاون امور زیربنایی منطقه شش شهرداری قم با اشاره به رایزنی برای تملک ملکی در خیابان شهید فهیمی، از بازگشایی کامل این خیابان تا اوایل سال آینده خبر داد.

بازگشایی کامل خیابان شهید فهیمی منطقه ۶ قم تا اوایل سال آینده

به گزارش قم پرس . سعید صادقی با اشاره به بهسازی و تعریض خیابان شهید فهیمی در منطقه شش قم اظهار داشت: بهسازی و تملک املاک در مسیر این خیابان از مدت‌ها قبل در دستور کار شهرداری منطقه بوده است و در دو سال گذشته بخش اعظم این تملکات به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه تردد و ترافیک در این محور روان بوده و این خیابان محور فعالی در شهر است، ابراز کرد: سال گذشته ملک بانک صادرات تملک و تخریب شد که ملک هم‌جوار آن متأسفانه با مشکلات ورثه‌ای روبرو بوده که در حال رایزنی برای تملک و تخریب این ملک هستیم.

معاون امور زیربنایی منطقه شش شهرداری قم ادامه داد: با حمایت شهردار و شورای اسلامی شهر و تخصیص بودجه برای آن در سال جاری، اختلافات این ملک در حال رفع و در مسیر کارشناسی مجدد قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه با تملک این ملک خیابان به‌صورت کامل بازگشایی می‌شود، تصریح کرد: راهبرد مدیریت شهری اتمام پروژه‌هاست تا مجاوران طرح‌ها بتوانند از وضعیت مناسب طرح‌ها و رونق اقتصادی آن استفاده کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از کارشناسی ملک موردنظر، اقدامات تملکی آن آغاز می‌شود تا بتوانیم در اوایل سال آینده این محور را به‌صورت کامل بازگشایی و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید