کد خبر: 383456
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تثبیت فدراسیون جدید کار ساده‌ای نیست/ باید با دقت و درست عمل کنیم

به گزارش قم پرس رضا شجیع با تأکید بر اینکه مکان استقرار فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی در کیش مشخص شده افزود: خوشبختانه با حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مکان استقرار این فدراسیون در جزیره کیش مشخص شده و به زودی ارکان و هیأت رئیسه فدراسیون برای انجام فرایندهای ثبت قانونی و باز شدن شماره حساب رسمی فدراسیون نزد بانک مرکزی معرفی خواهند شد.

مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای ریاست و شرکت در انتخابات ندارم. افزود: تمام هدفم تثبیت جایگاه این فدراسیون برای جزیره کیش و تغییر مقر فدراسیون طبق اساسنامه در اولین جلسه مجمع عمومی و فوق العاده است که إن شاء الله با برنامه ریزی هدفمند و منسجمی که انجام شده این مهم را تا پایان سال رقم خواهیم زد.

وی‌ با اشاره به اقدامات آتی فدراسیون گفت: به زودی نامه مربوطه به رشته های زیرمجموعه فدراسیون به ما ابلاغ خواهد شد و در اسرع وقت نسبت به تشکیل هیأت های استانی اقدام خواهیم کرد.

وی‌ در پاسخ به سئوالی در خصوص نحوه انتخاب هیأت های استانی اظهار داشت: نگاه ما آمایشی است و استان های دارای دریا و ساحل در اولویت تشکیل هیأت استانی هستند، بنابراین در وهله اول تا انتخابات فدراسیون به تشکیل استان های دارای اولویت از نظر آمایشی بسنده خواهیم کرد و البته جایگاه ویژه ای را برای مناطق آزاد در این فدراسیون اختصاص خواهیم داد.

شجیع در پاسخ به حضورش در انتخابات فدراسیون تأکید کرد: همانطور که عرض کردم هدف بنده استقرار دقیق و بی کم و کاست این فدراسیون ملی برای جزیره کیش است و امیدوارم این یادگاری ارزشمند که می تواند منشأ خیر و برکات فراوان برای ورزش جزیره زیبای کیش باشد برای همیشه در این جزیره باقی بماند که البته تحقق این امر منوط به ایجاد زیرساخت مدیریتی مناسبی است که از همین ابتدا باید درست گذاشته شود. بنابراین قطعا وظیفه بنده برگزاری یک انتخابات دقیق است و در اسرع وقت این مهم را عملی خواهم کرد.

وی در خاتمه در خصوص انتخاب ارکان فدراسیون گفت: اکثریت ارکان اصلی فدراسیون کیشوند خواهند بود و این مهم به عنوان اولویت در دستور کار قرار دارد.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.