کد خبر: 383587
۰
۰
نسخه چاپی

مداحان استان سمنان شبکه‌سازی می‌شوند/ بهره‌گیری از ظرفیت‌ها

حجت الاسلام عباس عبدالهی از شبکه سازی مداحان استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: بعضاً شاهد هستیم که ستایشگران اهل بیت (ع) استان سمنان در طول سال گرد هم نمی‌آیند و از همدیگر خبری ندارند در حالی که برگزاری رویدادهای مشترک برای این قشر نیاز است.

وی با بیان اینکه شبکه سازی مداحان از جمله حلقه‌های مفقوده در استان سمنان است، افزود: در این شبکه سازی به دنبال قشری هستیم که اولاً یکدیگر را می‌شناسند و از توانمندی‌هایشان آگاهی دارند ثانیاً اهل کارهای جمعی و بزرگ هستند و ثالثاً با همراهی منشأ اثرگذاری خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه برگزاری رویداد آموزشی و فرهنگی از دیگر دغدغه‌های این اداره کل در بحث مداحان و ستایشگران است، تاکید داشت: برگزاری رویداد فرهنگی و آموزشی الی الحبیب هفته گذشته در قم مقدس، با حضور مداحان و ستایشگران استان سمنان از جمله برنامه‌های ما در این زمینه بود.

عبدالهی با بیان اینکه استان سمنان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اساسی در سطح کشور دارند اما متأسفانه آنطور که باید و شاید نامی از این استان برده نمی‌شود، گفت: به دنبال تقویت ظرفیت‌های فرهنگی مان در بحث جامعه ستایشگری هستیم.

وی افزود: علی رغم این همه نخبه علمی، سیاسی و فرهنگی و اجتماعی استان سمنان چندان اسمی از این استان در عرصه ملی نیست و این چندان مناسب سمنان نخواهد بود لذا هم افزایی در زمینه تقویت ظرفیت‌های استان در دستور کار تبلیغات اسلامی استان سمنان قرار دارد.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید