کد خبر: 385693
۰
۰
نسخه چاپی

سرپرست اداره کل بهزیستی قم در سفر به شهرستان جعفرآباد با فرماندار این شهرستان دیدار کرد

سید صادق میرئی در این سفر یک روزه بعد از بازدید از اداره بهزیستی و مرکز مثبت زندگی بهزیستی جعفرآباد به دیدار فرماندار رفت.

سرپرست اداره کل بهزیستی قم در سفر به شهرستان جعفرآباد با فرماندار این شهرستان دیدار کرد

به گزارش قم پرس ; سرپرست بهزیستی قم در این دیدار ضمن تشریح خدمات بهزیستی در شهرستان جعفرآباد و توجه ویژه به جلب حمایت و کمکهای مادی و معنوی خیرین و تشکیل جلسه خیرین شهرستان حعفرآباد با اشاره به تکمیل ساختمان مجتمع بهزیستی قاهان از آمادگی بهزیستی استان برای راه اندازی وآغاز فعالیت بهزیستی دربخش قاهان با مشارکت بخش خصوصی و همچنین افزایش خدمات توانبخشی به افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی ، پرداخت تسهیلات اشتعال ، پیش بینی چارت اداری برای اداره بهزیستی شهرستان ، برگزاری کلاسهای آگاه سازی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در شهر جعفرآباد و حمایت از اشتعال زنان سرپرست خانوار و معلولین شهرستان خبرداد.
عبداللهی فرماندار جعفرآباد با تاکید بر اهمیت خدمات بهزیستی در شهرستان و تشریح انتظارات خود در این حوزه ، با اشاره به ظرفتیهای بالای منطقه در مباحث خیرخواهانه ، جمع آوری زکات و... خاطرنشان کرد انتظار داریم با محوریت بهزیستی و با پیگیری سرپرست این اداره مجمع خیرین شهرستان فعال تر وارد شود و با مشارکت خوب خیرین بتوانیم در مسیر رفع مشکلات مددجویان منطقه گام برداریم .




دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید