کد خبر: 385898
۰
۰
نسخه چاپی

دیدار سرپرست بهزیستی استان قم با حجه الاسلام ذوالنوری

بررسی مشکلات اعتباری بهزیستی قم در دیدار سرپرست بهزیستی با حجه الاسلام ذالنوری

دیدار سرپرست بهزیستی استان قم با حجه الاسلام ذوالنوری

به گزارش قم پرس ; سید صادق میریی سرپرست اداره کل بهزیستی استان قم امروز با حجه الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی دیدار کرد و گزارشی از خدمات بهزیستی به جامعه هدف 35 هزار نفری بهزیستی در استان قم ارائه کرد. میریی با اشاره به بررسی بودجه در مجلس شورای اسلامی به مشکلات اعتباری بهزیستی در حوزه های مختلف اشاره کرد و ضمن تقدیر از حمایتهای نمایندگان قم در مجلس ،خاطرنشان کرد در حال حاضر بیش از 2900 خانوار پشت نوبت مستمری و 1600 نفر پشت نوبت دریافت هزینه پرستاری معلولین شدید و... در استان داریم که نیاز فوری و مبرم به قرار گرفتن در چرخه خدمات و برقراری این مستمری دارند.

سرپرست اداره کل بهزیستی قم توجه ویژه نمایندگان به اعتبارات اورژانس اجتماعی و پرسنل این مجموعه، تامین اعتبارات قانون حمایت از حقوق معلولین که از مطالبات بحق و همیشگی معلولین است و همچنین توجه به سختی کار پرسنل بهزیستی و دریافتی پایین این پرسنل خدوم را خواستار شد .

حجه الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار بااشاره به اهمیت رسیدگی بیش از پیش به نیازمندان ، افراد دارای معلولیت و ایتام و... و همچنین رسیدگی به آسیب های اجتماعی استان با بیان انتظارات خود ، ضمن اعلام حمایت از اقدمات تحول آفرین در این مجموعه خدوم و اجتماعی در خصوص حمایت از جامعه هدف بهزیستی در بررسی لایحه بودجه قول مساعد داد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید