کد خبر: 385958
۰
۰
نسخه چاپی

شرکت گاز استان قم به مشترکان پرمصرف هشدار داد

خوش‌لهجه به مشترکان بدمصرف گاز طبیعی هشدار داد: گاز مشترکین پرمصرف و بدمصرفی که به اخطارهای قانونی شرکت گاز استان قم توجهی نمی‌کنند؛ قطع می‌شود.

شرکت گاز استان قم به مشترکان پرمصرف هشدار داد

به گزارش قم پرس ;مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم طی گفت‌وگویی با بیان این که مشترکین شهری گاز شامل مصارف خانگی، تجاری و صنعتی جزء هستند، اظهار کرد: با توجه به کنترل و صرفه‌جویی‌هایی که در هر سه بخش انجام شده است؛ رکورد مصرف گاز استان، تاکنون شکسته نشده است.

وی با اشاره به سرمای کم‌سابقه و ماندگاری طولانی مدت آن، تصریح کرد: سرمای کم‌سابقه‌ای که این روزها بر کشور حکم‌‌فرما است، با مدت مشابه سال قبل قابل مقایسه نیست؛ به همین جهت مصرف خانگی طی روزهای سرد نسبت به مدت مشابه سال قبل، گاهی تا ده درصد هم افزایش داشته است.

خوش‌لهجه در ادامه اظهارات خود با اشاره به برخی برنامه‌های شرکت گاز استان قم برای نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف در جامعه، خاطرنشان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با صداوسیما، خانه مطبوعات، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت آب‌‌ و‌ فاضلاب، اداره کل آموزش‌ و پرورش از جمله اقداماتی است که شرکت گاز استان قم در جهت ارتقاء فرهنگ مصرف انرژی انجام داده است.

وی با بیان این که تکالیف قانونی هر وزارت‌خانه و سازمان در حوزه مدیریت انرژی به تفکیک مشخص شده است، عنوان کرد: تمامی دستگاه‌ها و نهادها مکلف هستند تا قوانین مربوط به شورای عالی انرژی مصوب مجلس شورای اسلامی را در دستگاه خود اجرایی کنند.

خوش‌لهجه همچنین در خصوص مشترکان بدمصرف گاز طبیعی گفت: گاز مشترکین پرمصرف و بدمصرفی که به اخطارهای قانونی شرکت گاز استان قم توجهی نمی‌کنند؛ قطع می‌شود و مشترکین متخلف برای اتصال مجدد گاز منزل خود می‌بایست تاییدیه سازمان نظام مهندسی را اخذ کنند.


دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید