کد خبر: 386208
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش بنیان منصوب شد

به گزارش قم پرس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری، در حکم روح الله دهقانی خطاب به سلطانعلی زاده آمده است: عطف به ارتقاء ساختار سازمانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم شما را به عنوان «سرپرست مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان» منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی این معاونت و لزوم برنامه‌ریزی و تحول در ارتقاء اقتصاد دانش‌بنیان کشور ماموریت‌های ویژه‌ای برای جنابعالی در نظر گرفته می‌شود.

* «راهبری ستادهای توسععه اقتصاد بخشی برای ایفای نقش حداکثری در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان»

* «تشکیل کنسرسیوم‌های تخصصی جهت حل نیازهای گلوگاهی، ارزبر و استراتژیک کشور»

* «توسعه همکاری‌های اقتصاد محور با دستگاههای دولتی با نگاه بلندمدت به منظور بهره‌برداری حداکثری از توان شرکت‌های دانش بنیان و فناور »

* «طراحی و پیاده‌سازی پروژه‌های بزرگ مقیاس جهت الگوسازی ظرفیت‌های اقتصاد دانش‌بنیان»

* «اولویت‌بندی مسائل صنعتی و تمرکز بر توسعه همکاری‌ها با بنگاه‌های بزرگ فناوری‌بنیان»

* «بهره‌برداری حداکثری از همه ظرفیت‌های پیش‌بینی نشده در قانون جهش تولید دانش‌بنیان و سایر اسناد بالادستی» از جمله این ماموریت‌ها است.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‎های دولت مردمی خواستارم.

از سوابق اجرایی رضا سلطانعلی زاده می توان به مدیر شبکه تبادل فناوری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، مدیر برنامه چالش های فناوری و نوآوری، عضو کمیته بررسی و ارزیابی مدل‌های همکاری با شتابدهنده‌ها، عضو ستاد توسعه اقتصاد دریا و عضو کمیته سرمایه گذاری گروه توسعه صنعت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اشاره کرد.

خبرنگار: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.