کد خبر: 386457
۰
۰
نسخه چاپی
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه مطرح کرد

برگزاری مسابقات معارفی قرآن کریم ویژه اقشار مختلف مردم

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از گسترده شدن برگزاری مسابقات معارف قرآن کریم از سال آینده خبر داد و گفت: این مسابقات از سال آینده ویژه اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

  برگزاری مسابقات معارفی قرآن کریم ویژه اقشار مختلف مردم

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حمید مجیدی مهر در مراسم اختتامیه مسابقات سرساری معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه که در قم برگزار شد، بیان کرد: مسابقات معارفی در سال های آتی مسابقات اصلی قرآنی ایران اسلامی خواهد بود و این حرکت متفاوت با جدیت ادامه خواهد یافت.
وی با بیان اینکه در اسفند ماه سال آینده نور معارف قرآن کریم از قم به جهان اسلام خواهد تابید گفت: سال آینده مسابقات معارفی در بین اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد و از مراحل نخست مسابقات خواهید دید افرادی با کمترین میزان سواد بتوانند در مسابقات شرکت کنند.
رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امروز جای معارف صحیفه سجادیه و بیان حکمت های نهج البلاغه در مساجد و امامزادگان و... خالی است، گفت: باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشیم تا عطر قرآن و معارف دینی هرچه بیشتر در جامعه جاری شود.
وی به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم اشاره کرد و گفت: مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور قاریانی از 80 کشور همزمان با مبعث نبی گرامی اسلام برگزار خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید