کد خبر: 386528
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خبر داد؛

برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی در دهه مبارک فجر در کتابخانه‌های عمومی استان قم

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با ایام الله دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کتابخانه های عمومی استان قم خبر داد.

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در گفتگو با روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان به تشریح برنامه‌ها این اداره کل به مناسب فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر پرداخت و بیان داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان قم اجرا خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسایی به کتابخانه های عمومی قم مراجعه کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه، بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی اعم از نشست کتابخوان، معرفی و نقد کتاب، مسابقات کتابخوانی، نمایشنامه خوانی و... در ۲۴ کتابخانه عمومی استان برگزار می شود.

گفتنی است، امیدآفرینی، نشاط و نشان دادن دستاورد های انقلاب اسلامی در چهل و چهارمین جشن انقلاب با محور کتاب و ترویج کتابخوانی، رویکرد نهاد کتابخانه های عمومی کشور با شعار «ایران؛ سرزمین فرهنگ و کتاب» در این ایام مبارک است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید