کد خبر: 386590
۰
۰
نسخه چاپی
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم:

«جهاد تبیین» دوای وسوسه‌‌های دشمنان است

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین احتشام با اشاره به اهمیت «جهاد تبیین»، خاطرنشان کرد: «جهاد تبیین» دوای وسوسه‌های القا شده به ذهن نوجوانان و جوانان است.

 «جهاد تبیین» دوای وسوسه‌‌های دشمنان است

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی احتشام از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، ظهر امروز چهارشنبه 12 بهمن ماه به مناسبت آغاز دهه فجر در جمع کارکنان شرکت گاز استان قم، اظهار کرد: همان گونه که استفاده از ابزارآلات و مواد شیمایی مختلف نیاز به سواد و آموزش دارد؛ فضای مجازی نیز به این نیاز دارد که ما پیش از استفاده از این فضا، به یک فهم و درک عمیق برسیم.

وی با انتقاد از ولنگاری برخی والدین نسبت به استفاده فرزندان‌شان از فضای مجازی، تصریح کرد: بی‌توجهی به این موضوع باعث شده است تا الگوی برخی کودکان و نوجوانان ما، از شهداء به سلبریتی‌های بی‌دین، فاسد و سگ‌باز تغییر کند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین احتشام با اشاره به اهمیت «جهاد تبیین» خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با شایعه‌سازی و شبهه‌افکنی همواره تلاش کرده‌اند تا اذهان فرزندان ما را در جهت اهداف خود به کار گیرند؛ برای همین امروز هریک از ما باید بداند که چگونه با این شبهه‌افکنی‌ها مقابله کند.

وی با بیان این که فعالیت‌های گرامیداشت دهه فجر نباید منحصر به نصب بنر و پخش گل و شیرینی باشد، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مردم قم، فرمودند وسوسه القا شده به ذهن نوجوانان و جوانان با باتوم حل نمی‌شود و «جهاد تبیین» دوای این وسوسه‌ها است.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین احتشام برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و در ادامه بیان کرد: فرزندان ما سوال می‌کنند که آورده این انقلاب چه بوده است؛ برای همین ما نیز باید ضمن شناخت دستاوردهای انقلاب، باید بدانیم که چگونه به این گونه شبهات پاسخ دهیم.

وی در بخش دیگری از عرایض خود با بیان این که انقلاب اسلامی حاصل خون بیش از 300 هزار شهید در خون غلتیده است، گفت: به کسی که حسین‌وار زندگی کرده است؛ به راحتی می‌شود فهماند که چرا استمرار انقلاب اسلامی لازم است.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین احتشام با اشاره به جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی، ابراز کرد: دشمنان ما به گونه‌های مختلف _از به راه انداختن جنگ تحمیلی و ترور شخصیت‌های نظام گرفته تا تحریم‌ها_ نتوانستند قطار انقلاب از حرکت در مسیر خود بازدارند؛ برای همین نیز در آخرین تلاش‌های خود به جان اقتصاد ما افتاده‌اند.

وی افزود: برای ارزیابی انقلاب اسلامی، می‌بایست معدل آن را در نظر گرفت و این گونه می‌شود دستاوردهای انقلاب را برای همگان تبیین کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید