کد خبر: 386814
۰
۰
نسخه چاپی

وعده ایجاد یک میلیون شغل در کشور طی یکسال گذشته محقق شده است

به گزارش قم پرس محسن منصوری ظهر دوشنبه در آئین افتتاح همزمان ۱۶ هزار طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید که به صورت همزمان در شهرک صنعتی قرچک برگزار شد، با اشاره به اینکه در دولت اقدامات بسیار خوبی انجام شده است اظهار داشت: وعده ایجاد یک میلیون شغل در کشور طی یکسال گذشته محقق شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه اگر اشتغال فعال در کشور وجود داشته باشد، قطعاً در تمام عرصه‌ها توفیق حاصل می‌شود گفت: در کنترل تورم توفیقات خوبی به دست آمده و به زودی مردم نتایج آن را مشاهده خواهند کرد.

منصوری در خصوص وضعیت اشتغال و نیروی کار افزود: در برخی نقاط با مشکل اشتغال در برخی نقاط نیز به جذب نیروی کار نیاز است.

وی عنوان داشت: همزمان با دهه مبارک فجر، در کل کشور ۲۸۰ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و بیش از هشت و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی در حوزه پتروشیمی قابل افتتاح و این آمار و ارقام نشان دهنده تحول اقتصادی در کشور است.

معاون اجرایی رئیس جمهور به وضعیت مشارکت و اشتغال زنان در کشور اشاره کرد و گفت: در حالی که شاهد این موضوع هستیم که دشمنان به ظاهر حامی زنان هستند در کشور ما ۳۳ درصد اعتبارات صندوق کار آفرینی امید را بانوان دریافت کرده‌اند و ۴۷ درصد شاغلین در این طرح‌ها را آنان تشکیل می‌دهند و همچنین ۱۶ هزار طرح اشتغالزایی داشته‌ایم و با افتتاح این طرح‌ها جمعاً ۴۸ هزار ۳۰۹ شغل در کشور راه اندازی کرده‌ایم.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید