کد خبر: 386825
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

ساواکی‌ها به بازار سرگرمی بچه‌ها آمدند

به گزارش قم پرس، سرگرمی «ساواکی‌ها» به‌تازگی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین تولید و همزمان با دهه فجر به بازار عرضه شده است. این سرگرمی از گروه سرگرمی‌های دورهمی و نقش‌آفرینی بوده و برای گروه سنی بالای ۱۲ سال طراحی شده است.

در این بازی، هر بازیکن در یکی از سه گروه «مردم»، «ساواکی» و یا «مبارزان» به صورت مخفی نقشی را پذیرفته و می‌بایست هم‌گروه‌های خود را در بازی پیدا کرده و با خود همراه کنند. جدال اصلی این بازی بین گروه «ساواکی‌ها» و «مبارزان» است.

در معرفی این سرگرمی آمده است: انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین تحول قرن گذشته است که با ارزش‌های اصیل و ناب اسلامی به دنیا معرفی شده است. این انقلاب با عشقی که مردم به احیای ارزش‌های اسلامی داشتند، به پیروزی رسید.

به همین دلیل «انقلابی ارزشی» شناخته می‌شود و نشر و بسط ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه اهمیت زیادی دارد. در راه پیروزی انقلاب اسلامی گروه‌ها و اقشار مختلفی با رهبری امام خمینی (ره) متحد شدند و بر علیه ظلم و طاغوت مبارزه کردند.

سرگرمی «ساواکی‌ها» برای آشنایی کودکان و نوجوانان امروز با مسیر پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری موزه عبرت، از سوی اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی و در حال تولید است.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.