کد خبر: 388500
۰
۰
نسخه چاپی

کلان بیمارستان هوشمند با حضور رئیسی افتتاح می شود

به گزارش قم پرس، کلان بیمارستان یکهزار تختخوابی حضرت مهدی (عج) به عنوان بزرگترین طرح نظام سلامت پس از دوران انقلاب اسلامی است فردا (چهارشنبه) به مناسبت نیمه شعبان توسط رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح می‌شود.

کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) به عنوان بزرگترین طرح نظام سلامت در قلب مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) که از دیرباز ملجا بیماران از سراسر کشور بوده است، با امکانات کم‌نظیر و در تراز جهانی از جمله ۵۲۲ تخت بستری، ۲۰۴ تخت ویژه، ۱۱۰ تخت اورژانس، ۴۲ تخت اتاق عمل و تجهیزات به روز در ۱۸ طبقه و با متراژ ۱۰۸ هزار و ۱۵۷ متر مربع است تا یاری گر بیماران از سراسر میهن اسلامی باشد.

این کلان بیمارستان که با عنوان «مهدی کلینیک» نیز از آن یاد می‌شود، طرحی در تراز و استانداردهای جهانی، اوج مشارکت خیرین، دولت و بخش خصوصی است در بیست و سوم آبان سال ۱۳۹۰ به عنوان یک مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی در محوطه مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، آغاز شد.

از ابتدای سال ۱۴۰۱، تقریباً ۹۰ درصد فضای فیزیکی تکمیل شده و با تلاش شبانه‌روزی نصب و راه اندازی تجهیزات بیمارستانی و پذیرش بیمار شروع شد و اکنون طبقه اول اورژانس با ۱۱۰ تخت بستری و نصب تجهیزات سرمایه‌ای مانند ام آر آی، سی تی اسکن و رادیولوژی پذیرای بیمار است.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید