کد خبر: 388759
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

رضایت قهرمان و نایب قهرمان تنیس فیوچرز از میزبانی ایران

به گزارش قم پرس هفته نخست رقابت های تنیس فیوچرز با قهرمانی و نایب قهرمانی نمایندگانی از رومانی و سوریه در جزیره کیش به پایان رسید.

قهرمان تنیس فیوچرز: تنیسورهای ایران می توانند پیشرفت خوبی داشته باشند

«دن الکساندرو تومسکو» از رومانی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی این مسابقات گفت: تورنمنت بسیار خوبی بود و از سطح مسابقات رضایت بالایی دارم. بازی فینال نیز بازی سخت و نزدیکی بود و خوشبختانه توانستم با شکست حریف به عنوان قهرمانی برسم.

قهرمان مسابقات فیوچرز کیش درباره سطح فنی این رقابت ها و کیفیت میزبانی ایران گفت: سطح مسابقات به لحاظ فنی واقعا خوب بود و میزبانی ایران از این رقابت ها نیز باورنکردنی بود.

وی با بیان اینکه در هفته دوم این مسابقات از ۲۱ تا ۲۸ اسفند نیز به میدان خواهد رفت، خاطرنشان کرد: احساس خوبی دارم و بدون هیچ فشاری بازی می کنم. باید ببینیم برای هفته دوم چه اتفاقاتی رخ می دهد.

تومسکو درباره سطح فنی بازیکنان ایران نیز گفت: بازیکنان ایرانی در سطح خوبی هستند و می توانند پیشرفت بیشتری هم داشته باشند به شرط اینکه تمرینات بیشتری داشته باشند.

نایب قهرمان تنیس فیوچرز: پیش بینی صعود به فینال را داشتم

همچنین «حاذن نئو» پس از کسب عنوان نایب قهرمانی گفت: سطح فنی مسابقات تنیس کیش خیلی خوب و نحوه برگزاری رقابت ها مطلوب بود ولی من با توجه به تمریناتی که داشتم امید صعود به فینال را داشتم.

وی ادامه داد: حریف رومانیایی فینال من خیلی خوب بود و حقش هم برد بود ولی من هم تمام تلاشم را کردم چونکه هر مسابقه برای من حکم مسابقه اول و فینال را دارد و به همین دلیل همیشه به آخرین مسابقه یعنی فینال فکر می کنم.

تنیسور اهل سوریه یادآور شد: سطح فنی و نحوه برگزاری رقابت های تنیس خوب بود، استانداردهای لازم رعایت شده بود و به همین دلیل تنیسورها با آرامش و اطمینان خاطر مسابقه می دادند.

«حاذن نئو» در خصوص سطح تنیسورهای ایرانی گفت:سطح فنی تنیسورهای ایرانی خیلی خوب بود و میزبانی این رقابت‌ها بر افزایش توان فنی و همچنین تجارب آنها خواهد افزود بخصوص که نوع برگزاری وکیفیت این مسابقات باعث شد تا برای هفته های آینده هم تمایل داشته باشم در این تور شرکت کنم.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.