کد خبر: 389069
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

بیش از ۲۳۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها اجرایی شد

به گزارش قم پرس به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجید جودی، معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملکرد بنیاد مسکن را در احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی در روستاها طی سال ۱۴۰۱ و همچنین از ابتدای اجرای طرح عنوان کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، با تلاش بنیاد مسکن و همکاری مردم ۲۳۴ هزار و ۷۲۸ واحد روستایی نهضت ملی مسکن وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد.

معاون بنیاد مسکن توضیح داد: از ۲۰۰ هزار واحد مصوبه سال ۱۴۰۱ به ازای هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان، تاکنون ۱۶۲ هزار واحد برای پرداخت وام به استان‌ها ابلاغ شده است و مابقی نیز به زودی ابلاغ می‌شود. همچنین از این ۱۶۲ هزار واحدی که به بانک‌ها توسط بانک‌های عامل ابلاغ شده است ۱۴۶ هزار و ۴۲۶ نفر توسط بنیاد مسکن به بانک معرفی شد که تسهیلات آنها پرداخت شود. ۶۲ هزار و ۳۷ نفر وام را دریافت و کار عملیاتی و اجرایی واحدها را آغاز کردند.

جودی یادآور شد: در دی ماه سال جاری تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان ابلاغ و اجرایی شد که همین روند سبب شد تا ساخت واحدها و مشارکت مردم اندکی با اختلال همراه شود.

وی تصریح کرد: پرداخت کامل سهمیه سال ۱۴۰۲ به طور کامل در برنامه است. مطمئناً با روندی که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد و قول رئیس جمهور برای نهضت ملی مسکن در بخش روستایی شاهد تحقق کامل این مهم در طی دولت سیزدهم خواهیم بود.

دبیرسرویس: #جوادمحمدی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.