کد خبر: 389158
۰
۰
نسخه چاپی
مدیر منطقه سه شهرداری قم:

آماده‌سازی منطقه 3 قم برای پذیرایی از مسافران نوروزی

مدیر منطقه سه شهرداری قم مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها برای اجرای طرح استقبال از بهار در سطح منطقه را تشریح کرد.

آماده‌سازی منطقه 3 قم برای پذیرایی از مسافران نوروزی/از رنگ‌آمیزی 75 هزار متر جداول تا آماده‌سازی بوستان فدک برای اسکان مسافران

به گزارش قم پرس ;مهرداد روحانی وزیری با اشاره به برنامه‌ریزی و اقدامات مختلف در راستای اجرای طرح استقبال از بهار در سطح منطقه سه اظهار داشت: در این راستا از هفته‌های گذشته اقدامات مختلفی انجام‌شده که می‌توان به شستشو و رنگ آمیزی طولی جداول به متراژ 75 هزار متر و رنگ‌آمیزی مبلمان بوستان‌های سطح منطقه اشاره کرد.
وی با بیان اینکه 320 هزار مترمربع کاشت و گل گاری در سطح میادین و شوارع منطقه انجام‌شده است، تصریح کرد: هزار و 100 پرچم رنگی، نصب 5 المان نوروزی و نصب 600 متر ریسه‌های رنگی و چراغانی نیز در راستای استقبال از بهار و طرح نوروزی شهرداری قم در سطح منطقه صورت گرفته است.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین ورودی‌های شهر در این منطقه قرار دارد، از راه‌اندازی ستاد مرکزی منطقه در عوارضی قم-تهران نبش خیابان شهدای هسته‌ای خبر داد و افزود: 20 بنر راهنمای مسیر برای زائران و مسافران نوروزی برای هدایت مسیر به حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و ... نصب‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: برای بهبود شرایط آسفالت نیز از ابتدای اسفندماه، روزانه 10 تن آسفالت در سطح منطقه به‌منظور لکه‌گیری و بهسازی وضعیت آسفالت توزیع‌شده است.
روحانی وزیری با اشاره به آماده‌سازی کمپ بوستان فدک جهت اسکان زائرین و مسافرین اضافه کرد: محل‌های اسکان و مجموعه‌های خدماتی در این کمپ، نمازخانه بوستان‌ها و تعمیر و آماده‌سازی 250 چشمه سرویس بهداشتی نیز صورت گرفته است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید