کد خبر: 389160
۰
۰
نسخه چاپی

پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر قم از پسماند در اجرای طرح استقبال از بهار

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر از پسماند همزمان با ایام پایانی سال خبر داد .

پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر قم از پسماند در اجرای طرح استقبال از بهار

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اهمیت پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر قم از پسماندهای عمرانی و صنعتی اظهار کرد: استان قم در بخش مرکزی کشور و در مسیرهای مواصلاتی ۱۷ استان واقع‌شده است، بنابراین ضرورت دارد نسبت به پاکسازی حریم‌های شهر و مسیر راه‌ها، حریم کمربندی شهر و اطراف شهر اقدام شود.
وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح پاکسازی مسیر و معابر سطح شهر از ضایعات خاک و نخاله، بهسازی مسیر‌ها و ایجاد منظری زیبا و مناسب برای شهروندان و زائرانی بوده که در شهر تردد می‌کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: با تخلیه خاک و نخاله اطراف مبادی ورودی شهر و زمین‌های باز اطراف شهر مواجه هستیم، البته به‌طور معمول نظارت‌هایی در این موضوع انجام می‌شود.
وی با اشاره به پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر قم گفت: در پایان هر سال با مشارکت بخش خصوصی از تمام ماشین‌آلات فعال در حمل‌ونقل و تعدادی از ادارات همکار که در این بخش مشارکت دارند، استفاده‌شده و یک روز به پاکسازی حریم و مبادی ورودی شهر از خاک و نخاله و ضایعات اقدام می‌شود.
وی اذعان کرد: پاکسازی سطح شهر از پسماند و ضایعات خاک و نخاله در راستای حذف آلاینده‌های زیست‌محیطی است که موجب ایجاد گردوغبار می‌شود.
میرابراهیمی اضافه کرد: امسال نیز همانند سنوات گذشته با فراخوان بخش خصوصی بالغ‌بر ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در قالب کامیون و خودروهای حمل و برداشت بار مانند لودر و گریدر برنامه‌ریزی‌شده تا جمع‌آوری پسماندهای عمرانی و صنعتی در تمام مسیرهای مواصلاتی شهر از حریم اتوبان، ورودی جاده تهران، کاشان و اراک ، بستر رودخانه ، حاشیه کمربندی صورت گیرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید