کد خبر: 389306
۰
۰
نسخه چاپی

پویایی جایگاه‌های عرضه سوخت  CNG برای ایام نوروز در قم

آماده‌سازی جایگاه‌های عرضه سوخت  CNGقم برای ایام نوروز/ از بازسازی تجهیزات تا انجام اقدامات پیشگیرانه

به گزارش قم پرس ؛ مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از آماده‌سازی جایگاه‌های 10 گانه عرضه سوخت CNG جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و زائرین خبر داد.

تهیه البسه نو مختص کارکنان، گل‌کاری، زیباسازی و رنگ‌آمیزی، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی، رفع معایب روشنایی محوطه جایگاه‌ها و اورهال تجهیزات دستگاه‌های موجود، بخشی از فرآیند آماده‌سازی جایگاه‌های تحت پوشش در ایام پایانی سال بوده است.

علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت آماده‌سازی جایگاه‌های عرضه سوخت CNG در ایام پایانی سال و ایام نوروز، اظهار کرد: تهیه البسه نو مختص کارکنان، گل‌کاری، زیباسازی و رنگ‌آمیزی، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی، رفع معایب روشنایی محوطه جایگاه‌ها و اورهال تجهیزات دستگاه‌های موجود، بخشی از فرآیند آماده‌سازی جایگاه‌های تحت پوشش در ایام پایانی سال بوده است.
وی انجام بازدیدهای دوره‌ای و تعمیرات پیشگیرانه در سطح جایگاه‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: قبل از متوقف شدن جایگاه‌ها و بروز اشکال در سیستم کمپرسورها و تجهیزات، می‌بایست تعمیرات اساسی صورت پذیرد تا از آسیب‌های جدی به قسمت‌های اصلی و پرهزینه جلوگیری و در صرف هزینه‌های هنگفت صرفه‌جویی شود و همچنین توقف‌های طولانی در جایگاه‌ها صورت نپذیرد.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم افزایش سطح سیستم‌ ایمنی جایگاه‌ها را مهم ارزیابی و ابراز کرد: ضروری است رعایت نكات ایمنی اعم از شارژ كپسول‌های آتش‌نشانی، پیاده كردن سرنشینان در هنگام سوخت‌گیری، عدم استعمال دخانیات و سایر موارد ایمنی دیگر به‌طور همیشگی رعایت شود.
مظفری در پایان با تأکید بر اهمیت رعایت نكات ایمنی، افزود: از همشهریان و مسافران خواهشمندیم اجازه دهند فرآیند سوخت‌گیری صرفاً توسط اپراتورها و کارکنان جایگاه‌ها انجام شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید