کد خبر: 389352
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای طرح تبادل پسماند خشک با سبزه و ماهی گلی در قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای طرح‌های مختلف در ایام پایانی سال و آماده‌باش کامل این سازمان در ایام نوروز خبر داد.

اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در ایام پایانی سال/از اجرای طرح احسان ماندگار تا اجرای طرح تبادل پسماند خشک با سبزه و ماهی گلی

به گزارش قم پرس ، سید عبدالله میرابراهیمی ضمن تبریک فرارسیدن ایام باستانی نوروز، با اشاره به آماده‌باش کامل سازمان در ایام نوروز اظهار کرد: کارکنان این سازمان نیز در کنار مجموعه شهرداری نسبت به ارائه خدمات در ایام پایانی سال و ورود به سال جدید قرار دارند . وی طرح‌های اجرایی این سازمان را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: اجرای طرح هبه (احسان ماندگار) با مشارکت بالای شهروندان با هدف کاهش حذف کالاها و استفاده مجدد از اجناس قابل‌استفاده اجرا شد . مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اذعان کرد: پاک‌سازی مبادی ورودی و خروجی شهر از پسماند و ضایعات عمرانی در قالب طرح استقبال از بهار، هرساله با هماهنگی پیمانکاران بخش خصوصی اجرا می‌شود . به گفته وی، عدم صدور مجوز خاکبرداری در ایام تعطیلات نوروز، افزایش تعداد گشت‌های نظارتی سازمان در جهت جلوگیری از تخلفات در خصوص پسماندهای عمرانی و ساختمانی، استقرار ناوگان جمع‌آوری پسماندهای خشک در آرامستان ها، افزایش ساعت کاری ایستگاه‌های مشارکت شهروندی در شیفت عصر در روزهای پایانی سال از دیگر اقداماتی بود که در ایام پایانی سال اجرا شد. میرابراهیمی خاطرنشان کرد: طرح تبادل پسماند خشک با گل و گیاه در ایستگاه‌های مشارکت منتخب در ایام پایان سال اجرا شد. وی اضافه کرد: افزایش نظارت و ساماندهی زباله گردها در ایام پایانی سال و ایام نوروز و اجرای طرح مشترک با مناطق در خصوص جمع‌آوری زباله گردها در سطح مناطق هشتگانه انجام می‌شود. مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه در روز طبیعت (13 فروردین) تصریح کرد: به دلیل همزمانی ایام عید با ماه مبارک رمضان، برنامه‌هایی متناسب با این روزها برگزار خواهد شد. به گفته وی، نظارت و حضور فعال ناوگان پسماند خشک در بوستان‌ها در روز 13 فروردین ، استقرار خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک در مبادی ورودی بوستان‌ها جهت جمع‌آوری پسماند خشک و سبزه از اقدامات سازمان در آغاز سال جدید خواهد بود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید