کد خبر: 389356
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

افزایش نمایش تبلیغات در اینستاگرام

به گزارش قم پرس به نقل از انگجت، اینستاگرام در حال آزمایش ارائه خدمات تبلیغاتی و نمایش آگهی در بخش جستجوی این شبکه اجتماعی است. به عنوان مثال اگر کاربران کلمه البسه را جستجو کنند، نتایجی در فید خبری از حساب‌های کاربری مرتبط با خرید البسه نمایش داده خواهد شد. قرار است این خدمات به تدریج و طی ماه‌های آینده در دسترس کاربران اینستاگرام در سراسر جهان قرار بگیرد.

یک شیوه تبلیغاتی دیگر در اینستاگرام که با همکاری برخی شرکت‌ها در حال طراحی است، یادآوری برخی رویدادهای تجاری برای کاربران است.

کاربران برای مشاهده این نوع تبلیغات باید گزینه یادآوری آگهی‌های هشدار دهنده را فعال کنند تا یک روز قبل و سپس ۱۵ دقیقه قبل از شروع این رویدادها پیام مرتبط را دریافت کنند. این پیام‌ها بر روی صفحه اصلی نمایشگر گوشی در دسترس قرار می‌گیرد.

درآمد تبلیغاتی اینستاگرام در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ به ۳۱.۲۵ میلیارد دلار رسید که نسبت به رقم ۳۲.۶۴ میلیارد دلار مدت مشابه سال ۲۰۲۱ کاهش یافته و همین مساله موجب نگرانی اینستاگرام شده است.

احتمال افزایش بحران اقتصادی در آمریکا که به اخراج ۱۱ هزار کارمند متا مالک اینستاگرام منجر شده نیز یک نگرانی دیگر در این شرکت است.

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.