کد خبر: 389488
۰
۰
نسخه چاپی
عضو شورای اسلامی شهر قم:

تلاش همه‌جانبه و جهادی شهرداری قم در ایام نوروز

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: تلاش‌های ستادهای 8 گانه و کمیته‌های ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری و خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین در ایام نیمه شعبان و نوروز قابل‌تقدیر است.

تلاش همه‌جانبه و جهادی شهرداری قم در ایام نوروز
به گزارش قم پرس، مجید اخوان در حاشیه بازدید از ستادهای تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم در ایام نوروز، ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته اظهار داشت: شهرداری در طول سال رسالت خدمات‌رسانی به شهروندان را عهده‌دار است و در ایام خاص همانند نیمه شعبان یا ایام نوروز این رسالت به‌صورت مضاعف می‌شود.
وی با اشاره به خدمات مطلوب شهرداری قم به مسافران و زائران در نیمه شعبان گفت: در ایام نوروز می‌بایست در جهت تسهیل خدمات به مسافرین و زائرین حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، شهرداری نیز فعالیت‌های مضاعف و تلاش روزافزونی را داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: در این راستا 8 ستاد در 8 منطقه شهری تشکیل‌شده که عهده‌دار نظافت، زیبایی شهر، راهنمایی و اسکان و ایمنی زائران بوده‌ تا مسافرین و زائران خدمات خوبی را دریافت کنند و خاطره خوشی از مسافرت و حضور در قم داشته باشند.
وی با تأکید بر اینکه تلاش‌های ستادهای 8 گانه شهرداری و خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین در ایام نیمه شعبان و نوروز قابل‌توجه بود، یادآور شد: اعضای شورای اسلامی شهر نیز برای عرض خداقوت در ستادهای 8 گانه، سامانه ارتباط مردمی 137 ، آتش‌نشانی و ستاد فضای سبز حضور یافتند.
اخوان توفیق خدمت به مردم را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم رضایت خداوند و مردم را جلب کرده و شرایط قم، شرایط مناسبی برای پذیرایی از زائرین و مسافرین در طول سال باشد.
به گفته وی، به‌خصوص در ابعاد ترافیکی و تأمین پارکینگ خودروها می‌بایست ساماندهی بیشتری در قم شکل بگیرد تا مردم در جهت پارک خودروها با مشکلی مواجه نباشند و باید اقدامات گسترده‌ای در زمینه پارکینگ صورت بگیرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید