کد خبر: 389755
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیروزی پرسپولیس برابر مس رفسنجان در نیمه اول با پنالتی جنجالی

به گزارش قم پرس در آخرین دیدار از روز دوم هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امروز جمعه تیم فوتبال مس رفسنجان میزبان پرسپولیس بود که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

سرخپوشان تهرانی در شرایطی به مصاف مس رفسنجان رفتند که سپاهان و استقلال به عنوان دو رقیب اصلی شأن برای رسیدن به قهرمانی قبل از این دیدار برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند و همچنان رده‌های اول و دوم جدول را به خود اختصاص دادند.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی، وحید امیری، سعید صادقی و محمد عمری به میدان رفت.

گل محمدی که از وضعیت تهاجمی تیمش انتظار بیشتری دارد برای این دیدار عیسی آل کثیر و شیخ دیاباته را نیمکت نشین کرد و از مهدی عبدی و محمد عمری در خط حمله استفاده کرد تا بتواند با پیروزی در این دیدار همچنان یکی از امیدهای قهرمانی باشد.

در شرایطی که دو تیم بازی را آرام آغاز کرده بودند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نشده بود، در دقیقه ۲۵ جنجالی‌ترین صحنه بازی رخ داد و مهدی عبدی در حال حرکت به سمت دروازه مس با خطای رامتین سلیمان زاده سرنگون و با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.

در حالی که عرب براقی ابتدا پشت محوطه جریمه را نشان داد اما پس از مشورت با کمک داور نقطه پنالتی را اعلام کرد. این تصمیم با اعتراض بازیکنان مس همراه شد و برای دقایقی بازی متوقف شد اما در نهایت گئورگی گولسیانی پشت ضربه ایستاد و توپ را به گل تبدیل کرد.

بعد از این گل مسی‌ها تلاش برای رسیدن به تساوی را آغاز کردند اما پرسپولیس در خط حمله با آرامش بازی کرد و توانست نیمه اول را با برتری به رختکن برود.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.