۴۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند

به گزارش قم پرس، محمد پهلوان اظهار کرد: شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته ۳۸.۲ درصد کاهش یافت.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: شمار بستری شدگان مبتلا به این بیماری در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی ۱۰ روز اخیر از ۱۷۸ مورد در پانزدهم فروردین ماه امسال به ۱۱۰ مورد در ۲۵ فروردین ماه رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین طی این بازه زمانی میزان بیماران بد حال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از ۱۹ درصد کاهش یافته است.

پهلوان با بیان این که هم اینک ۲۹ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری هستند گفت: این در حالی است که در ۱۵ فروردین ماه ۳۶ بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان بودند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: طی این بازه زمانی ۲ مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ثبت و گزارش شده است.

وی گفت: استفاده از ماسک، عدم حضور در اجتماعات و دریافت دز واکسن یادآور کرونا به منظور قطع چرخه انتقال این ویروس در جامعه مورد تاکید است.

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید