کد خبر: 393262
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

کارگاه قصه‌گویی به وقت قصه برگزار می‌شود

به گزارش قم پرس، کارگاه قصه‌گویی «به وقت قصه» با هدف شناخت مهارت‌ها و توانایی‌های کودکان و تقویت قوه تخیل آنان توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۴ در کتابخانه لویزان برگزار می‌شود.

جمال‌الدین اکرمی نویسنده و تصویرگر در این کارگاه حضور پیدا کرده و به آموزش مفاهیم مرتبط می‌پردازد.‌ وی همچنین در این جلسه با استفاده از تکنیک‌های نمایشی، قصه‌گویی و شعر خوانی به خوانش کتاب «۳۶۵ قصه برای شب‌های سال» پرداخته و نوجوانان را ترغیب به نوشتن پایان داستان و بازگو کردن پایان داستان می‌کند.

اکرمی سال‌هاست که به عنوان مدرس هنر به مربیان نقاشی کانون پرورش مشغول به کار است و نویسندگی را نیز دنبال می‌کند. از جمله افتخارات او می‌توان به دریافت جایزه کتاب سال رشد، کتاب سال ارشاد، کتاب سال کانون پرورش، کتاب سال شهید غنی پور، جایزه پرنده‌ی آبی، جایزه جشنواره‌ی «کودکان جنگ»، کتاب برگزیده جشنواره دانش آموزی «دانایی- توانایی»، و.... اشاره کرد.

کتاب «۳۶۵ قصه برای شب‌های سال» اثر مژگان شیخی است که توسط انتشارات قدیانی منتشر شده است. در این مجموعه، افسانه‌های کهن، قصه‌های معاصر ایرانی و غیرایرانی، ضرب‌المثل‌ها و شعرها با روایت و زبانی نو گرد آمده است.

کارگاه قصه گویی «به وقت قصه» روز پنج شنبه ۴ خرداد از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه لویزان واقع در لویزان، شیان، خیابان شعبانلو، بوستان سخندان برگزار می‌شود.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.