کد خبر: 393364
۰
۰
نسخه چاپی

رتبه اول جشنواره ترنم حماسه به گروه همخوانی محمدرسول‌الله رسید

به گزارش خبرگزای مهر، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی «ترنم حماسه» که به اجرای گروه‌های مردمی دفاع مقدس و مقاومت اختصاص داشت که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد و جایزه رتبه نخست این جشنواره به گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی محمد رسول‌الله (ص) تعلق گرفت.

این گروه وابسته به سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ بوده و سرپرستی آن را رحیم قربانی بر عهده دارد. این گروه با اجرای قطعه «طلوع سرخ الوند» که به عملیات والفجر ۸ اختصاص داشت موفق به کسب رتبه نخست شد.

همچنین رتبه دوم به گروه صبا از خراسان رضوی و به سرپرستی حسین انفرادی رسید. این گروه اثر «حماسه وطن» را در این جشنواره اجرا کرد.

رتبه سوم به گروه سرود تسنیم البرز به سرپرستی حمید روزبان و با اثر «سرود فجر» رسید.

رتبه چهارم به گروه گر مهر وطن از استان کرمان به سرپرستی مسعود نکویی و با اجرای سرود «میهنم ایران» رسید.

رتبه پنجم به گروه سرود بین‌المللی منادیان بصیرت از استان گیلان به سرپرستی اکبر محمودی با اجرای سرود «قوی هستیم» اختصاص یافت.

رتبه ششم به گروه سرود کریم اهل بیت (ع) از استان زنجان به سرپرستی علی ملکی با اجرای سرود «غواصلار» (غواصان) رسید.

رتبه هفتم به گروه سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به سرپرستی رحمت غلامی با اجرای سرود «سلام فرمانده» با گویش کردی تعلق گرفت.

در ادامه بخش‌هایی از اجرای حماسی سرود «ای لشگر صاحب زمان» گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی محمد رسول‌الله (ص) در مراسم اختتامیه این جشنواره بارگذاری شده است.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید