کد خبر: 393849
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دو ملی پوش ایران حریفان خود را شناختند

به گزارش قم پرس، در ادامه بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان که در سالن ۲۵۰۰۰ نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان جریان دارد فردا شنبه ۱۳ خرداد و در روزششم، مبارزات اوزان ۶۲- کیلوگرم بانوان و ۷۴- کیلوگرم آقایان برگزار خواهد شد و «سیده نرگس میرنوراللهی» و «میرهاشم حسینی» نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران خواهند بود.

در وزن ۶۲- کیلوگرم که ۵۴ تکواندوکار حضور دارند، سیده نرگس میرنوراللهی ابتدا با «مالسا مونتریو» از پورتوریکو رو به رو می شود و در صورت پیروزی با برنده دیدار مراکش یا آرژانتین رو به رو خواهد شد. در سمت جدول میرنوراللهی، «سارا چاری» عنواندار جهان و رقابت های گرندپری از کشور بلژیک با در اختیار داشتن رنکینگ یکم جهان ایستاده است.

همچنین میرهاشم حسینی در وزن ۷۴- کیلوگرم در دیدار نخست خود «روسلان ماکاروف» از قرقیزستان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به مصاف برنده مبارزه بلغارستان و هائیتی خواهد رفت. در سمت جدول حسینی «استفان تاووک» دارنده برنز رقابت های جهانی گوادالاخارا قرار دارد.

گفتنی است تاکنون تیم ملی ایران توسط «متین رضایی و آرین سلیمی» صاحب ۲ نشان برنز شده است.

هدایت تیم ملی در گروه بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی مربی است؛ بیژن مقانلو سرمربیگری تیم آقایان را عهده دار بوده و مسعود حجی زواره به عنوان مربی وی را یاری می‌کند.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.