کد خبر: 393902
۰
۰
نسخه چاپی

فعالیت شبانه‌روزی برای اتمام تونل غدیر در اولین فرصت

معاون فنی عمرانی شهرداری قم گفت: سه گروه خاک‌برداری به‌صورت مستمر مشغول فعالیت در محور مستقیم تونل غدیر بوده و احداث مسیرهای دسترسی جنوب شرقی این پروژه نیز با اولویت ویژه در دستور اجراست.

فعالیت شبانه‌روزی برای اتمام تونل غدیر در اولین فرصت

به گزارش قم پرس ; فعال بودن عملیات عمرانی در کارگاه پروژه تونل غدیر و ادامه آن در فاز 5 عمار یاسر اظهار داشت: در حال حاضر حدفاصل مسیر مستقیم تا خیابان بیگدلی جبهه‌های کاری فعال است.
وی با اعلام برخی محدودیت‌های ترافیکی به علت وجود کارگاه عمرانی، افزود: در محدوده فاز چهار عماریاسر مقابل مجتمع ناشران به دلیل فعال بودن کارگاه پروژه، با مجوز شورای ترافیک استان، انحراف ترافیک ایجاد شده است تا ایمنی شهروندان در تردد از این مسیر مورد تهدید واقع نشود.
معاون فنی عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه در محدوده کارگاه عمرانی وجود برخی مخاطرات از جمله ریزش موضوعی طبیعی است، گفت: در این محدوده نشستی اتفاق نیفتاده بلکه خاک‌برداری کارگاه عمرانی موجب شده سطح معبر به منظور پیشگیری از حوادث قابل تردد نباشد.
وی اضافه کرد: قرارداد احداث مسیرهای دسترسی جنوب شرقی تونل غدیر با سازمان توسعه عمران شهرداری قم به مبلغ 100 میلیارد تومان هم‌زمان با عملیات اجرایی ساخت مسیر مستقیم منعقد شده است.
به گفته حلوایی‌زاده این مسیرهای دسترسی، اتصال محور به سمت میدان سپاه را از قسمت منفی یک تونل و بلوار پیامبر اعظم(ص) تأمین می‌کند. همچنین از سمت بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌صورت چپ‌گرد تردد را به محور مستقیم و بلوار عمار یاسر هدایت خواهد شد.
وی ادامه داد: با تکمیل این مسیرهای دسترسی پروژه دیگری در این محدوده وجود نداشته و محدودیت‌های ترافیکی به پایان خواهد رسید.
معاون فنی عمرانی شهرداری قم با اشاره به پیشرفت پروژه در محور مستقیم گفت: هفته گذشته آخرین مرحله بتن‌ریزی برای سقف پارکینگ انجام شده و پس از گذشت این مرحله تقریباً برای محور مستقیم سازه سنگین دیگری نداریم.
وی افزود: در حال حاضر سه گروه عملیاتی خاک‌برداری در تونل مشغول کار هستند که پس از اتمام خاک‌برداری کار دیواره‌سازی و نازک‌کاری صورت خواهد گرفت.
حلوایی‌زاده از صبوری شهروندان در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی شرق حرم مطهر و محل پروژه تقدیر کرد و گفت: امیدواریم پس از تکمیل این پروژه، شیرینی استفاده از آن و کاهش ترافیک محدوده هسته مرکزی، جبران ایجاد زحمت برای شهروندان را انجام دهد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید