کد خبر: 393904
۰
۰
نسخه چاپی

آماده‌باش سازمان پایانه‌های شهرداری قم جهت ارائه خدمات به زائرین ایام 14 و 15 خرداد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از آماده‌باش کامل این سازمان در ایام 14 و 15 خرداد همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

آماده‌باش سازمان پایانه‌های شهرداری قم جهت ارائه خدمات به زائرین ایام 14 و 15 خرداد

به گزارش قم پرس ;سید رضا حسینی با اشاره به اینکه تعداد کثیری از شرکت‌کنندگان مراسم ارتحال حضرت امام (ره) قبل و یا بعد از مراسم جهت زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به قم سفر می‌کنند اظهار داشت: همه‌ساله این سازمان میزبان این زائرین بوده و جهت رفاه حال زائرین اقداماتی صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: ستاد خدمات‌رسانی ویژه این ایام با همکاری پرسنل حمل‌ونقلی، پلیس راهور، نماینده سازمان حمل‌ونقل استان جهت ارائه خدمات مطلوب تشکیل‌شده است.

وی با بیان اینکه پارک‌سوار شمالی که همه‌ساله اکثر زائرین به این محل رجوع می‌کنند آماده‌سازی شده است، افزود: جایگاه پارک اتوبوس‌ها در حال آماده شدن بوده و ماشین‌های سنگین از پارک‌سوار تخلیه‌شده‌اند و سرویس بهداشتی، نمازخانه و ستاد خدمات‌رسانی در پارک‌سوار شمالی آماده ارائه خدمات است.

حسینی خاطرنشان کرد: بنرهای تسلیت، خیرمقدم و راهنمای مسیر در پارک‌سوار شمالی نصب گردیده است و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این ایام در پارک‌سوار شمالی برنامه‌ریزی‌شده و برگزار می‌گردد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید