کد خبر: 393906
۰
۰
نسخه چاپی

اسکان زائرین و مسافرین در کمپ‌های اقامتی بوستان‌های شهر قم در 14 و 15 خرداد

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از اسکان زائرین و مسافرین در تعطیلات نیمه خردادماه در بوستان‌های شهر قم خبر داد.

اسکان زائرین و مسافرین در کمپ‌های اقامتی بوستان‌های شهر قم در 14 و 15 خرداد

به گزارش قم پرس ; پیام جوادیان با اشاره به تعطیلات نیمه خردادماه و فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: به دلیل اینکه شهر مقدس قم شاهراه اصلی کشور بوده و در مسیر شرکت‌کنندگان مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) قرار دارد؛ برای اسکان زائرین و مسافرین برنامه‌ریزی‌هایی توسط شهرداری قم انجام‌شده است.

به گفته وی، برای اسکان و استقرار چادرهای مسافرتی در بوستان‌های فدک منطقه سه، بوستان حضرت مهدی(عج) منطقه یک، بوستان امام رضا(ع) در منطقه دو و بوستان نیایش و نیاز در منطقه پنج، در اختیار زائرین و پیش‌بینی‌شده است.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و استقرار نیروهای آتش‌نشانی و اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات و عوامل شهری و سایر عوامل اجرایی جهت تأمین امنیت در بوستان‌ها هماهنگی‌ها انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اذعان کرد: تمام این موارد با نظارت ستاد سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم و کمیته صورت گرفته است و امکاناتی نظیر غرفه‌های مایحتاج عمومی، سرویس بهداشتی، نمازخانه و... در اختیار زائرین و مسافرین قرار خواهد گرفت.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید