کد خبر: 393962
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

کتاب روایت رهبری را با تخفیف ویژه بخرید

به گزارش ، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) به مناسبت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه، کتاب «روایت رهبری» را با تخفیف ویژه ارائه می‌کند.

کتاب روایت رهبری حاوی نکاتی جدید و منتشر نشده از نحوۀ انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۸ و بخش‌هایی منتشرنشده از خاطرات سیاسی ایشان است.

در این کتاب برای اولین‌بار از مذاکرات شورای انقلاب و متن مذاکرات اجلاسیۀ خبرگان در سال ۶۴ و اجلاسیۀ خبرگان در سال ۶۸ استفاده شده است. همچنین بخشی از مذاکرات جلسه رؤسای قوا و مرحوم حاج احمدآقا در حضور امام (ره) در مهر ۶۷ (۶ ماه قبل از عزل آیت‌الله منتظری) در این کتاب منتشر شده که در آن برای اولین‌بار حضرت امام (ره)، آیت‌الله خامنه‌ای را برای رهبری آینده نظام مطرح می‌کنند.

کتاب «روایت رهبری» نوشتۀ سید یاسر جبرائیلی در سه فصل و ۶۲۰ صفحه، روایت جامع و دست اولی است از «رسمیت و قانونیت یافتن رهبری حضرت امام خمینی (ره) با مصوبۀ مجلس خبرگان قانون اساسی»، «تعیین آیت‌الله منتظری به رهبری آینده توسط مجلس خبرگان رهبری و سپس عزل وی» و در نهایت «تعیین حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) توسط مجلس خبرگان به رهبری انقلاب اسلامی» است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را تا ۱۷ خرداد ماه با تخفیف ۲۵ درصدی از پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir تهیه نمایند. همچنین مخاطبان می‌توانند نسخۀ الکترونیکی این کتاب را از طاقچه و نسخه‌ی صوتی آن را از ایرانصدا دریافت نمایند.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.