کد خبر: 394143
۰
۰
نسخه چاپی

روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

به گزارش قم پرس عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: تا پایان سال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند. این کار چند هزار میلیارد تومان هزینه دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در وزارتخانه چه اقداماتی برای موضوع مدیریت سبز در دستورکار دارید، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در بحث محیط زیست در دنیا مطرح است، بحث الکترونیکی و هوشمند شدن خدمات است که می‌تواند باعث کاهش سفرهای درون شهری و کاهش مصرف سوخت و آلاینده‌ها شود.

زارع‌پور بیان کرد: سال گذشته اتفاق بزرگی که رقم خورد این بود که پنجره ملی خدمات هوشمند دولت راه‌اندازی شد و بیش از ۹۵ درصد دستگاه‌ها به آن متصل شدند و ۵۰ درصد خدمات خود را از این طریق ارائه می‌دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: هدف‌گذاری امسال این است که ۱۰۰ درصد خدمات از طریق این پنجره و ۲۰ درصد خدمات از طریق هوشمند ارائه شود و مردم بتوانند بدون مراجعه حضوری، ارسال مدرک و دخالت انسانی از دولت خدمات بگیرند که قطعاً این اقدام برکات زیادی دارد.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید